hang out for HANGover2

waktu yang singkat . kami berjumpa . dan bergembira ! . seronok mak~
setelah lame giler tinggalkan kolej nirwana . aku kene pergi sane semula .
sbb ape ? . ad laa port . :)

habes je tugas negare aku tuh . . aku dan teman2 . hang out jap . movie time !
apaa laa . puase2 pon jadi .

ni dia movie yang kami tengok .
cerita ni sangat kelakar !
gelak guling2 . hahaha .
sangat2 lawak laa bro . suke sangat !
tiket masuk ! .
kitowang layan movie ni kat klcc .

haa . awat panjang smacam ?
lupelak . .
spe join layan movie ni ek ?
haaaa . ni dia . .
-aku opkos .  :)
-syu
-araaa
-piqa(pencadang)haha
-fikri(pengikut) .
-adib(tbe2 jumpe kat klcc . ajak jelaa skali )



walaupun sehari tuh je aku kat kl . masa yang sgt2 kejap . .
daaa terubat laa sikit rindu aku ni haa . euww~ . geli makcik . . :)


No comments:

Post a Comment