USM kubang kerian .

wahhh . name yang sgt gah . USM weyh . sape nak tolak . =.=
yeahh . we all buat pre-medic at here laa . all of us ad 50 orang lebih kurang laa .

first2 we all masuk sini . we all sgt gugup . aku ? . bajet cool laa . as usual . :)

aku dan syue c nyah ! .haha
2 orang mamat sesat . under QAS jugak ! . :)
ni laaa kami . student under QAS


3 minggu kit0rang kat sini . yeah . kat kelatan ! . negeri yang x abes2 dengan makanan yang manis2 . (maap ore kelate ) . ambo sgt keciwa sbb makanan pedas r not allowed kat negeri ni . ye ke ? . hentam saja .
tapi . serius weyh . xjumpe makann pedas . =.=  apa laa . makanan pulak cerite nya .

at here . we all telah didedahkan dngan macam mane university life . erkk ? pelik bunyi nye .
sbb . bagi aku . . keSERIUSan aku bermula d sini . but . sikit je laa .

sumpah aku cakap weyh . budak2 sini semua kaki stdy . haisshh . lain beno dengan aku .
kate nak jadi doktor ? . so ? . ubah laa perangai kan . . okee fine ! . aku cuba  .  :)

mule2 tuh . aku mmperkenal kan name aku kat dorang dengan name Syida . yeah ! syida . haha
kat usm ni jugak laa aku start ubah penampilan diri aku .the new Syida ! . :)

but . d sangkakan cerah hingga ke petang . rupe2 nye hujan d tengah ari . . perangai aku tetap same . awat nyaaa ? . ermmm . .

n last2 . . Monet jugak name aku kat usm ni . haisshh . payah laa . dr sek menengh,sek mmndu,kat kolej . . sampai laa ni orang pnggil aku monet ? . jangan sampai kat egypt nanti sudaa . .  doktor monet ? .
sangat laa buruk name nye kann . =.=

No comments:

Post a Comment